lauantai 13. heinäkuuta 2013

Wrapit

                                      Tänään herkuteltiin iltapalaksi wrappeja. Niin hyviä, nam!
                             Ohjeen olen joskus ottanut  Onnentähdet blogista, klik . Kannattaa kokeilla.




Tonnikalawrapit

1prk tonnikalaa
1 paprika
1 sipuli
1rs ruohosipulituorejuustoa

pkt tortillalettuja
Salaattia

Pilko paprika ja sipuli pieniksi kuutioiksi. Sekoita keskenään sipuli ja paprikasilppu, tonnikala ja tuorejuusto. Laita jokaiselle tortillalle tonnikalaseosta sekä salaatinlehti. Kääri rullalle ja halkaise kahteen osaan. Nauti!

                               Viikonlopun jatkoja kaikille, MOI! :)

5 kommenttia:

  1. Olen napannut samaisen reseptin samaisesta blogista. Ovat todella hyviä :).

    VastaaPoista
  2. Niin ovat! Mä en ollut taas vähään aikaan muistanutkaan näitä, mutta eilen heti aamusta lamppu syttyi ja tiesin, että näitä on saatava. :)

    VastaaPoista
  3. Oo.. täytyykin kokeilla :) Mä olen itse tehnyt wrappeja vaan rieskasta, toimii sekin.

    Muksaa kesää!

    VastaaPoista
  4. Oi vesi herahti kielelle:) täytyy kokeilla!

    VastaaPoista
  5. Näyttää hyvältä! Mä täyttelen silloin tällöin pita pockets - sellaisia pieniä pitaleipiä joihin on tehty valmiiksi tasku. Täyte olisi niihinkin vallan mainio. Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista